Κυριακή, 31 Ιουλίου 2016

Why the shape of a company's logo matters


Think about the iconic brand names you know: Apple, Target, McDonald’s, Gap. What images come to mind? For many of us, probably their logos. That’s because whether it’s an apple or big golden arches, a logo is crucial to a company’s identity. Now, new research says that logos are even more important than businesses and consumers realize. A recent study in the Journal of Consumer Research found that even just a basic element of logos—their shape—affects how people perceive a company and its products.

Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016

Σχεδιασμός συσκευασίας


Περιοδικό CMYK

Παλαιότερα για την προώθηση ενός προϊόντος, κατ’ επέκταση για την αύξηση των πωλήσεων, πρώτο μέλημα των εταιρειών ήταν η διαφήμιση στα ΜΜΕ. Ελάχιστα τους απασχολούσε η πρακτική η ίδια η συσκευασία του προϊόντος να παίξει ένα ρόλο στην προώθηση του. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει και στο άρθρο που ακολουθεί, θα ρίξουμε μια ματιά στις παραμέτρους μιας επιτυχημένης συσκευασίας.

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2016

Σήμανση συσκευασιών



Όλες οι συσκευασίες που κυκλοφορούν στην αγορά φέρουν ορισμένα διακριτικά σχήματα και αριθμούς που εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς και έχουν άμεση σχέση με τις νομοθετικές ρυθμίσεις κάθε χώρας. Από τα σχέδια περιβαλλοντολογικής ευαισθησίας μέχρι τους γραμμωτούς κώδικες (bar-codes) όλες οι συσκευασίες πρέπει να φέρουν διακριτικά. 

Τρίτη, 19 Ιουλίου 2016

Adrian Frutiger (24 May 1928 – 10 September 2015)


Adrian Frutiger is a renowned twentieth century Swiss graphic designer. His forte was typeface designing and he is considered responsible for the advancement of typography into digital typography. His valued contribution to typography includes the typefaces; Univers and Frutiger.

Κυριακή, 17 Ιουλίου 2016

Σουρεαλισμός & design


Αγγελική Μιχαλοπούλου Καρρά
Graphic Designer


Ο σουρεαλισμός είναι ένα πολιτιστικό κίνημα που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1920 και έγινε περισσότερο γνωστό για τα εικαστικά έργα των δημιουργών του καθώς και για τα γραπτά τους κείμενα. Ο στόχος των σουρεαλιστών ήταν η γεφύρωση των αντιφατικών, κατά τον Φρόιντ, καταστάσεων του ονείρου και της πραγματικότητας.

Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2016

Excellent Logos Created with Helvetica



It’s over fifty years old, it’s the most widely used font ever, and it has recently become the subject of its own movie. We’re talking about the world’s most recognizable font: Helvetica. Its relevance in design through the years and even today seems unbeatable.

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2016

Letter spacing


In typography, letter-spacing, usually called tracking by typographers, refers to a consistent degree of increase (or sometimes decrease) of space between letters to affect density in a line or block of text. 

Μελέτη για τα ονόματα των χρωμάτων όπως αναφέρονται σε αρχαία κείμενα


Οὐρανὸς θάλασσα δάσος χιόνι αἷμα φωτιὰ καπνιὰ στάχτη ῥόδο κρόκος ἴον θειάφι χρυσὸς ἄργυρος χαλκὸς ἦταν γιὰ τὸν προϊστορικὸ ἄνθρωπο τὰ δεκαπέντε φυσικὰ ὑποδείγματα γιὰ τὰ δεκατρία κυριώτερα χρώματα, λευκὸ μαῦρο ἀσημὶ σταχτὶ κόκκινο ῥόδινο (ῥὸζ) κίτρινο κρόκινο (πορτοκαλὶ) πύρινο πράσινο γαλάζιο οὐρανὶ ἰῶδες (μενεξεδένιο). ἡ δὲ ἶρις σὲ καλοκαιρινὸ ἀπόβροχο καὶ τ̉ ἀνθισμένο λιβάδι τὴν ἄνοιξι τοῦ ἦταν δυὸ ἀξιόλογα δειγματολόγια χρωμάτων. δὲν τοῦ ἦταν ὅμως ὅλ̉ αὐτὰ τὰ δείγματα καὶ πηγὲς τῆς ἀντίστοιχης

Τρίτη, 12 Ιουλίου 2016

#DIGITIZED 16


Τα τελευταία έξι χρόνια σχεδιαστές, προγραμματιστές, αλλά και επιχειρηματίες και στελέχη του μάρκετινγκ από τον ευρύτερο χώρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (και όχι μόνο) συγκεντρώνονται στο Digitized, για να παρακολουθήσουν μια σειρά διαλέξεων κι εργαστηρίων, για να ακούσουν, να δουν, να μάθουν, να έλθουν σε μεταξύ τους επαφή, να εμπνευστούν και να αλληλεπιδράσουν.

Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2016

Δημιουργικά Λογότυπα


Στο άρθρο αυτό θα δείτε μια συλλογή από πολύ ενδιαφέροντα λογότυπα που ο σχεδιασμός τους είναι μοναδικός και αλλάζει σύμφωνα πάντα με την κεντρική ιδέα που υποστηρίζουν. Αξίζει να παρατηρήσετε πως το περίγραμμα, το σχήμα, τα αντικείμενα, τα χρώματα και η τυπογραφία συμβάλουν στην μετάδοση ενός συγκεκριμένου μηνύματος και στη δημιουργία μιας ξεχωριστής, κάθε φορά, αισθητικής.

Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2016

To Grafic Notes στα 2.000 Likes


To blog Grafic Notes / Σημειώσεις Γραφιστικής συμπλήρωσε 2.000 Likes, με συνεχόμενη ανοδική πορεία. Στην πραγματικότητα αυτό σημαίνει ότι, κάπου εκεί έξω, υπάρχουν 2.000 άτομα που δραστηριοποιούνται στο χώρο της οπτικής επικοινωνίας και παρακολουθούν, διαβάζουν, σχολιάζουν και επικοινωνούν με το blog Grafic Notes. Κάθε ένα από Likes αποτελεί κίνητρο για μεγαλύτερη ποικιλία και καλύτερη ποιότητα στα άρθρα που θα δημοσιευτούν στο μέλλον. Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και την υποστήριξη σας.

Kerning


In typography, kerning (less commonly mortising) is the process of adjusting the spacing between characters in a proportional font, usually to achieve a visually pleasing result. Kerning adjusts the space between individual letter forms, while tracking (letter-spacing) adjusts spacing uniformly over a range of characters. In a well-kerned font, the two-dimensional blank spaces between each pair of characters all have a visually similar area. The related term kern denotes a part of a type letter that overhangs the edge of the type block.

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

Δημιουργικά Barcodes


Θοδωρής Μαστρογιάννης
Γραφίστας

Προς μεγάλη μου έκπληξη γράφοντας τις λέξεις "Barcodes Art" στο Google, εμφανίστηκαν στην οθόνη μου χιλιάδες μικρά, μαύρα barcodes που κανένα, όμως, δεν είχε το κλασικό παραλληλόγραμμο σχήμα. Το κάθε ένα είχε μια ιδιαίτερη μορφή που το έκανε μοναδικό και ξεχωριστό. Η συνολική εικόνα αυτών των καλλιτεχνικών barcodes ήταν μια απόδειξη για το πως ένα χρηστικό στοιχείο μπορεί να μετατραπεί από μια λογιστική, ασπρόμαυρη, αναγκαία προσθήκη,σε μια λεπτομέρεια που θα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας εικαστικής σύνθεσης.

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2016

Ο David Pearson έχει σχεδιάσει μερικές απ’ τις ομορφότερες εκδόσεις βιβλίων του κόσμου



Άρης Δημοκίδης, LIFO

Να μερικά απ' τα καλύτερα έργα του, και μια συζήτηση για την τέχνη του να κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του. «Αν μπορέσεις να ενεργοποιήσεις τη συμμετοχή των αναγνωστών στην ερμηνευτική διαδικασία μιας εικόνας, έχεις περισσότερες πιθανότητες να τους προσφέρεις μια σημαντική εμπειρία» 

Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2016

11 αλάνθαστες συμβουλές για να βελτιώσεις την φωτογραφία τοπίου


Κείμενο & εικόνες:
dailyarticle.gr

Η πρώτη μου αγάπη για τη φωτογραφία όταν πήρα την πρώτη μου Minolta SLR ως έφηβος ήταν τα τοπία. Υπάρχει κάτι μαγικό και μια πρόκληση στο να βγαίνεις στην φύση και να συλλαμβάνεις μερικές από τις εκπληκτικές ομορφιές που βλέπεις. Ίσως να ταιριάζει και με τον τύπο προσωπικότητας μου – αλλά μου αρέσει η ησυχία και η ηρεμία του να περιμένεις την τέλεια στιγμή για τα τραβήξεις, να ψάχνεις την περιοχή για την καλύτερη οπτική γωνία και στη συνέχεια να βλέπεις τον τρόπο που το φως άλλαξε μια σκηνή σε ένα διάστημα μερικών ωρών.