Κυριακή, 24 Απριλίου 2016

Βάθος πεδίου (Depth of field)


Επιμέλεια: Γιώργος Μαρκοζάνης, Φωτογράφος

Το βάθος πεδίου στην φωτογραφία αναφέρεται στα κοντινότερα και μακρύτερα από το αντικείμενο της φωτογραφίας στοιχεία που μπορούν να καταγραφούν καθαρά με την σωστή ρύθμιση της εστίασης της φωτογραφικής μηχανής. 

Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Λογότυπα με θέμα τον ελέφαντα


Όσο και αν μας φαίνεται περίεργο αυτά τα συμπαθέστατα και ογκώδη θηλαστικά έχουν γίνει πηγή έμπνευσης για πολλούς συναδέλφους, έχοντας μεταφέρει στους ώμους τους, εκτός από το δικό τους βάρος και την ευθύνη της ταυτότητας πολλών προϊόντων και εταιριών. Στο άρθρο αυτό δείτε μια σειρά από λογότυπα που έχουν ως κεντρικό θέμα την φιγούρα του ελέφαντα.   

Αγώνες νέων σχεδιαστών 2016


Το περιοδικό GR DESIGN προκηρύσσει διαγωνισμό έργων οπτικής επικοινωνίας υπό την αιγίδα της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας (ΕΓΕ). Ο διαγωνισμός αυτός αφορά τους νέους δημιουργούς από 21 έως 33 ετών, που θέλουν να προβάλλουν τη δουλειά τους και να αναγνωριστεί το ταλέντο τους. Κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να υποβάλει, έως την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016, σύμφωνα με τους όρους συμμετοχής. Το GR DESIGN στηρίζοντας τους νέους δημιουργούς θα επιβραβεύσει, με σχετικούς επαίνους, όλους όσους τα έργα τους θα προκριθούν από την κριτική επιτροπή.

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

Θερμοκρασία χρώματος



Επιμέλεια: Γιώργος Μαρκοζάνης, Φωτογράφος

“Θερμοκρασία χρώματος” είναι η ορολογία μέτρησης της φωτεινότητας, για τα χρώματα του περιβάλλοντος φωτισμού. Θα έχετε ακούσει συχνά όσοι ασχολούνται με την φωτογραφία και τον κινηματογράφο, να λένε την φράση “θερμοκρασία χρώματος”. Τι είναι στα αλήθεια αυτό;

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Σοφά λόγια για γραφίστες


Σίγουρα κάποια τα έχετε δει να κυκλοφορούν στα social media. Σε κάποια έχετε κάνει "like" ή κάποια άλλα τα έχετε ήδη αποθηκεύσει στο κινητό σας, για να τα διαβάζετε όταν τα χρειάζεστε. Είναι τα περίφημα "quotes". Ρητά, σοφά λόγια και φράσεις διάσημων ατόμων, που κάποιοι συνάδελφοι αποφάσισαν να τα οπτικοποιήσουν και να τα μοιραστούν μαζί μας.

Παρασκευή, 1 Απριλίου 2016

A Guide to Choosing Colors for Your Brand


One of the key elements of building a strong brand is color selection. Every color has a different feel and various associations. By choosing a color or a combination of colors for your brand identity, you will take on those associations. Colors will evoke certain emotions and feelings towards your brand so it is vital to choose a color that will represent your identity effectively.