Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2015

15 διάσημα λογότυπα με minimal σχεδιασμό


Δεν είναι σύμπτωση που τα πιο διάσημα λογότυπα έχουν ένα απλό και minimal σχεδιασμό. Η απλότητα είναι ο βασικός κανόνας που κάνει ένα λογότυπο εύκολα αναγνωρίσιμο και ταυτόχρονα φορέα μιας ιδιαίτερης εταιρικής ταυτότητας και φιλοσοφίας. Ο καταναλωτής εύκολα να απομνημονεύει ένα απλό σήμα που τις περισσότερες φορές το αντιλαμβάνεται ως εικόνα, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και δεν χρειάζεται να το διαβάζει. Στο άρθρο παρουσιάζονται δεκαπέντε διάσημα λογότυπα που ακολουθούν τον κανόνα της απλότητας.

Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2015

Harvey Ball. The designer of "smiley" icon


Harvey Ross Ball (July 10, 1921 – April 12, 2001) was an American commercial artist. He is recognized as the earliest known designer of the smiley, which became an enduring and notable international icon. Ball was born and raised in Worcester, Massachusetts. During his time as a student at Worcester South High School, he became an apprentice to a local sign painter, and later attended Worcester Art Museum School, where he studied fine arts.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2015

Διπλώνοντας το Χαρτί. Σύντομη περιγραφή της διαδικασίας διπλώματος


Κείμενο & εικόνες:
Χρήστος Κουτρουδίτσος
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Με την εργασία του διπλώματος (folding) μετατρέπουμε ένα επίπεδο τυπωμένο φύλλο χαρτιού σε φυλλάδιο, τετρασέλιδο (2-πτυχο, ένα δίπλωμα), εξασέλιδη μπροσούρα (3-πτυχο, 2 διπλώματα) και πολλές άλλες εφαρμογές. Τα λεπτά χαρτιά, συνήθως ως τα 170 gsm, μπορούν απλά να διπλωθούν με μια διπλωτική μηχανή. Στα βαρύτερα απαιτείται πίκμανση (crease) πριν το δίπλωμα αφενός για να μην "σπάει" το χαρτί στη ράχη και αφετέρου για να μπορούν να διπλωθούν είτε με μηχανή είτε στο χέρι.

ExpoWorkshops - Tookit Startup 2


Θεσσαλονίκη 7 - 18 Οκτωβρίου 2015
Χώρος: ΤΑΒΥΑ
Μετά από την επιτυχημένη διοργάνωση του Toolkit Startup 2 στην Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο που μας πέρασε, ήρθε η στιγμή της ExpoWorkshops, η έκθεση που θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα των workshops που έλαβαν χώρο στο Toolkit Startup 2.

Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2015

Four Highly Effective Ways to Pitch a Good Idea


Bruse Kasanoff
Ghostwriter

The odds are pretty good that you are reading this article on your phone, while someone is speaking “to” you. They are droning on and on and on, and you are bored out of your mind. (Look up, smile, and nod your head a few times, just to be polite.)
When it’s your turn to pitch your ideas, how do you avoid this fate? It’s one thing to be bored, but quite another to be boring.

Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2015

5 συχνά λάθη προς εκτύπωση



Κείμενο, επιμέλεια άρθρου:
Θοδωρής Μαστρογιάννης

Γραφίστας

Ο «Δαίμων του τυπογραφείου» δεν είναι πάντα η αιτία για όσα λάθη καταφέρνουν να περάσουν στο χαρτί. Πολλές φορές η πίεση της δουλειάς, αλλά και η έλλειψη ενημέρωσης, καλής συνεργασίας και επικοινωνίας είναι ορισμένοι από τους παράγοντες που οδηγούν στη δημιουργία κακέκτυπων.