Κυριακή, 31 Μαΐου 2015

10 βασικές αρχές σύνθεσης

Κείμενο, επιμέλεια άρθρου:
Θοδωρής Μαστρογιάννης
Γραφίστας

Κάθε σχεδιαστής προσπαθεί να δημιουργήσει μια αρμονική και συμμετρική σύνθεση, που να αποτυπώνει την κεντρική ιδέα της δουλειά του. Η συμμετρία στη δομή μιας σύνθεσης εξαρτάται από τον τρόπο διαχείρισης των επιμέρους οπτικών στοιχείων που την αποτελούν. Για το λόγο αυτό κάθε σύνθεση διέπεται από ένα σύνολο κανόνων που καθορίζουν την έκβαση του συνολικού αποτελέσματος, Οι 10 βασικότερες αρχές από τις οποίες εξαρτάται η αρμονική και συμμετρική διαχείριση ενός σχεδιαστικού έργου είναι οι παρακάτω:

Κυριακή, 17 Μαΐου 2015

Εικόνες από τη βόλτα μας στη γειτονιά του βιβλίου


Κείμενο, επιμέλεια άρθρου:
Θοδωρής Μαστρογιάννης


Γραφίστας

Κυριακή μεσημέρι ξεκινήσαμε τη βόλτα στην γειτονιά του βιβλίου στα πλαίσια του booklab8. Γνωρίσαμε από κοντά τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί, αλλά και τη δουλειά που απαιτείται για να δεθούν και να διακοσμηθούν τα βιβλία που παίρνουμε στα χέρια μας. 

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2015

Η αισθητική ερμηνεία των χρωμάτων


Κείμενο, επιμέλεια άρθρου:
Θοδωρής Μαστρογιάννης


Γραφίστας

Τα οπτικά ερεθίσματα που δεχόμαστε προκαλούνται κυρίως από τα χρώματα που βρίσκονται παντού γύρω μας. Κάθε χρωματικό αίσθημα δεν είναι απλά ένα οπτικό ερέθισμα αλλά και κάτι πολύ περισσότερο.

Τετάρτη, 6 Μαΐου 2015

Μια βόλτα στην γειτονιά του βιβλίου


Η ομάδα βιβλιοδετών booklab8 σας προσκαλεί για τέταρτη χρονιά σε μια πρωτότυπη βόλτα στα Εξάρχεια, την ιστορική γειτονιά του βιβλίου, των βιβλιοπωλείων, των εκδοτικών οίκων, των τυπογραφείων και των βιβλιοδετείων.

Σάββατο, 2 Μαΐου 2015

Εισαγωγή στη Βαθυτυπία


Κείμενα & Εικόνες:
Περιοδικό CMYK
Η μέθοδος της Βαθυτυπίας, κάποια από τα προϊόντα της οποίας είναι γνωστά και με το όνομα «γκραβούρες» (από την τεχνολογία απεικόνισης του κυλίνδρου της), πρωτοεμφανίζεται στα τέλη του 19ου αιώνα. Τότε, η μέθοδος αν και πολύ διαφορετική από τη σημερινή της μορφή, είχε καταφέρει να επικρατήσει χάρη στην απλότητά της και την εξαιρετική ποιότητα και αντοχή των αντιτύπων που μπορούσε να αναπαραγάγει.