Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

First International Reggae Poster Exhibition 2012



Την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου στα πλαίσια της παγκόσμιας έκθεσης «First International Reggae Poster Exhibition 2012», ο ΑΚΤΟ (Αμφιθέατρο ΑΚΤΟ - Ευελπίδων 11Α) οργάνωσε μια εκδήλωση με κεντρικό θέμα συζήτησης "Πως μπορεί το design να οδηγήσει στην αλλαγή". 

Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

Λογότυπα από το χώρο της μόδας


Ακολουθεί μια μεγάλη σειρά από λογότυπα που σχετίζονται με τη μόδα και αφορούν διάφορους τομείς όπως αντρικά και γυναικεία ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, ομορφιά κ.ό.κ. Κάποια είναι αποκλειστικά τυπογραφικά και άλλα δανείζονται διάφορα γραφικά στοιχεία  Το κάθε ένα λογότυπο από αυτά, γνωστό ή όχι έχει το δικό του ενδιαφέρον και αφορά ένα διαφορετικό κοινό. 

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Επαγγελματικές κάρτες για όλα τα γούστα




Οι επαγγελματικές κάρτες είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την διαφήμιση και προώθηση μιας εταιρίας. Μια καλά σχεδιασμένη επαγγελματική κάρτα δίνει έμφαση στο εμπορικό σήμα,

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Γουτεμβέργιος (1397-1468)




Στις αρχές του 15ου αι., εκτός από το χαρτί και την μελάνη, η χρήση των αρχικά ξύλινων κινητών τυπογραφικών στοιχείων έγινε γνωστή από την Κίνα και στην Ευρώπη. Τα στοιχεία, όμως αυτά, είχαν το ελάττωμα ότι καταστρέφονταν εύκολα και ήθελαν συχνά αντικατάσταση.

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Η εφεύρεση της τυπογραφίας


Η γνώση ήταν πάντα δύναμη. Ένας από τους παράγοντες που επί αιώνες εμποδίζονταν η διάδοση της γνώσης στα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα ήταν, το υψηλό κόστος των βιβλίων.

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Η κωδικοποιημένη αλληλουχία του DNA και η οπτική επικοινωνία της Oucru


Η ταυτότητα της Oucru βασίστηκε στα χρωματιστά σχήματα διαφόρων μεγεθών τα οποία είναι παρατεταγμένα σε μια σειρά. Η λογική που κρύβεται πίσω από τα σχήματα αυτά είναι ότι μπορεί να θεωρηθούν ως μια ακολουθία χρωμοσωμάτων, μια πορεία της ιατρικής αγωγής, μια ομάδα των βακτηρίων ή ακόμα και μια ομάδα ανθρώπων. 

Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

Αντικαπνιστικές ιδέες


«Το κάπνισμα είναι μία παγκόσμια επιδημία η οποία σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας προκαλεί εθισμό, θεωρείται χρόνια νόσος και μπορεί να αντιμετωπιστεί.

Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

Τα χαρακτηριστικά των χρωμάτων




Κάθε φορά που επεξεργαζόμαστε ή προσπαθούμε να περιγράψουμε ένα χρώμα είναι ανάγκη να αναφερθούμε και σε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του. Τα χαρακτηριστικά είναι τόσο σημαντικά ώστε η παραμικρή απόκλιση ή αλλοίωσή τους επηρεάζουν άμεσα το οπτικό αποτέλεσμα.

Τα φαινόμενα κατά τη διάδοση του φωτός



Τα χρώματα που μας περιβάλλουν οφείλουν την ύπαρξή τους σε δύο παράγοντες. Ο πρώτος είναι η ύπαρξη του λευκού ηλιακού φωτός και ο δεύτερος ο τρόπος που λειτουργεί το ανθρώπινο μάτι.

Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Behance Portfolio Review 2, Athens


To behance, η Ένωση Γραφιστών Ελλάδας και ο ΑΚΤΟ διοργάνωσαν το Ελληνικό meetup με αφορμή το Behance Portfolio Review 2 που οργανώνεται παγκοσμίως από το γνωστό portal Βehance. H διοργάνωση έγινε στo κτίριο του ΑΚΤΟ το Σάββατο 3 Nοεμβρίου και ώρα 12:00μμ. Συντονιστής του 2ου meetup ήταν ο σχεδιαστής Χάρης Τσέβης και μίλησαν οι παρακάτω:

Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2012

Η ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου της Βαρσοβίας



Την ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου της Βαρσοβίας την βρήκα στο Behance στη σελίδα του graphic designer 
Dawid Cmok. Αυτό που μου άρεσε και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας ήταν η απλότητα και η σαφήνεια, τα έντονα χρώματα, ο έξυπνος συνδυασμός των γραμμάτων MNW, καθώς και ο συνδετικός τρόπος που λειτουργεί η ταυτότητα ανάμεσα στο κεντρικό και τα υπόλοιπα τέσσερα μουσεία.   

Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

Συσκευασίες με χρώμα




Το χρώμα είναι ένας από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες επιλογής ενός προϊόντος. Χρειάζονται κατά μέσο όρο δεκαπέντε δευτερόλεπτα για να αποφασίσει o καταναλωτής ποιο προϊόν θα αγοράσει ανάμεσα στα χιλιάδες άλλα που υπάρχουν στα ράφια ενός super market.

Εταιρική Ταυτότητα. Η "εικόνα" της επιχείρησης


Στο marketing, ο όρος Εταιρική Ταυτότητα (Corporate Identity) χρησιμοποιείται για να δηλώσει την "εικόνα" μιας εταιρείας προς τους συνεργάτες της, τους πελάτες της, το προσωπικό της και το ευρύ κοινό. Η ανάγκη δημιουργίας μιας εταιρικής ταυτότητας προκύπτει συνήθως από την κοινή αντίληψη της οργανωτικής φιλοσοφίας μιας